Samo to sprawia, że jego praca zasługuje na wydanie. Jest ona rzetelna faktograficznie. Jej zredagowanie poprzedził wyczerpujący i adekwatny research. Rzecz jest solidna, spełniająca kryteria pracy naukowej.
Z recenzji dr. hab. Krzysztofa Kosiora, prof. UMCS
Przyjmując (...) punkt widzenia autora, należy się zgodzić, że świat współczesny opiera się na jednej zasadzie, jaką jest zasada konsumpcji. (...) Jego zdaniem w kapitalizmie doszło do sakralizacji konsumpcji i sama religia stała się produktem konsumpcyjnym, jak to dobitnie pokazuje na wielu przykładach. Współczesna cywilizacja konsumuje całościowo zasoby planetarne, przyczyniając się do szóstego wymierania gatunków i kryzysu klimatycznego (szkoda, że autor nie podjął tego tematu choćby w minimalnym wymiarze).
Informatywne są także przykłady powiązania pomiędzy marketingiem a kościołem, także w Polsce. Pokazują one w wyraźny sposób podporządkowanie się ideologii kościelnej regułom rynkowym, a szerzej współczesnej cywilizacji konsumpcyjnej.
Z recenzji dr. hab. Mirosława Piróga (UŚ)
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.