Reklamacje
REKLAMACJA (wadliwe egzemplarze)
Przesyłka niezgodna z zamówieniem
W przypadku, gdy do Zamawiającego zostanie dostarczony wadliwy egzemplarz książki, (z defektem technicznym – brak stron, nieczytelny druk) lub przesyłka jest niezgodna z zamówieniem (lub brak w przesyłce informacji o niezałączeniu danego tytułu), powinien niezwłocznie w terminie 14 dni roboczych powiadomić Sprzedawcę. Powiadomienia o reklamacji można dokonać drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie nie adres Wydawnictwa Uniwersytetu w Białymstoku (ul. Ciołkowskiego 1M, 15-245 Białystok) telefonicznie na nr (85) 745 71 02, lub meilem:wydawnictwo@uwb.edu.pl
- o odstąpieniu od umowy zakupu,
- o żądaniu wymiany egzemplarza na wolnego od wad.
Zgłoszenia reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego towaru (faktura).