Celem monografii jest identyfikacja i ewaluacja funkcjonowania e-commerce w Polsce. W toku rozważań przedstawiono pozytywne i negatywne aspekty handlu elektronicznego. Rozważania służą także przedstawieniu praktycznej wiedzy i przykładów różnego rodzaju i typu działalności e-commerce. Zakłada się, iż e-commerce w Polsce stanowi w obecnej dobie jeden z głównych aspektów funkcjonowania gospodarki.
Ze Wstępu
Treść monografii jest skoncentrowana na aktualnych i ważnych problemach z zakresu e-commerce. W mojej opinii cel zaprezentowany przez Autorów we wprowadzeniu do książki został osiągnięty. Rozdziały monografii zostały przygotowane rzetelnie, przeprowadzone w nich wywody są wystarczająco dogłębne i poparte właściwymi odniesieniami.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Gąsowskiej (UW)
Monografia autorstwa Łukasza Siemieniuka i Niny Siemieniuk porusza istotny temat wykorzystania e-commerce w gospodarce. Podjęty w monografii problem badawczy jest aktualny i istotny dla teorii ekonomii, zarządzania oraz wykorzystania w procesach gospodarczych. [...] Podjęcie się przez autorów powyższego zagadnienia można w tym aspekcie uznać za uzasadnione i przyczyniające się do rozwoju teorii i praktyki e-commerce z perspektywy dyscypliny ekonomii i finansów i nauk o zarządzaniu i jakości.
Z recenzji dr. hab. Aleksandra Maksimczuka, prof. PUZ w Suwałkach
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.