Funkcjonowanie e-commerce w Polsce

Kategoria: Ekonomia, Finanse, Zarządzanie

Autorzy: Łukasz Siemieniuk, Nina Siemieniuk

Rok wydania: 2022

Numer ISBN: 978-83-7431-727-6

Liczba stron: 128

Format: B5

Waga: 350 g

Wyświetlenia: 1439

Cena:
16,00 zł
Dodaj do schowka

Opis książki

Celem monografii jest identyfikacja i ewaluacja funkcjonowania e-commerce w Polsce. W toku rozważań przedstawiono pozytywne i negatywne aspekty handlu elektronicznego. Rozważania służą także przedstawieniu praktycznej wiedzy i przykładów różnego rodzaju i typu działalności e-commerce. Zakłada się, iż e-commerce w Polsce stanowi w obecnej dobie jeden z głównych aspektów funkcjonowania gospodarki.
Ze Wstępu

Treść monografii jest skoncentrowana na aktualnych i ważnych problemach z zakresu e-commerce. W mojej opinii cel zaprezentowany przez Autorów we wprowadzeniu do książki został osiągnięty. Rozdziały monografii zostały przygotowane rzetelnie, przeprowadzone w nich wywody są wystarczająco dogłębne i poparte właściwymi odniesieniami.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Gąsowskiej (UW)

Monografia autorstwa Łukasza Siemieniuka i Niny Siemieniuk porusza istotny temat wykorzystania e-commerce w gospodarce. Podjęty w monografii problem badawczy jest aktualny i istotny dla teorii ekonomii, zarządzania oraz wykorzystania w procesach gospodarczych. [...] Podjęcie się przez autorów powyższego zagadnienia można w tym aspekcie uznać za uzasadnione i przyczyniające się do rozwoju teorii i praktyki e-commerce z perspektywy dyscypliny ekonomii i finansów i nauk o zarządzaniu i jakości.
Z recenzji dr. hab. Aleksandra Maksimczuka, prof. PUZ w Suwałkach

Recenzje i opinie

Dodaj opinię/recenzję

Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.