Publikacja będzie z pewnością kolejną cenną pozycją z zakresu dydaktyki wydaną przez Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, a jej adresatami (jak podkreślają Autorki) mogą być zarówno nauczyciele, jak również uczniowie i rodzice. Po zapoznaniu się z treścią książki czytelnicy przekonają się, że twórcze myślenie rzeczywiście pozwala zrozumieć matematykę. Uważam, że opracowanie można śmiało polecić tym wszystkim, którzy zajmują się stylem nauczania matematyki. W książce znajdą oni przykładowe zajęcia, które z pewnością wyzwalają kreatywność matematyczną w uczniach.
Z recenzji dr hab. Małgorzaty Wyrwas, prof. PB
Praca pt. „Kreatywne kształcenie matematyczne” to niezwykle ciekawa pozycja, bardzo potrzebna na rynku wydawniczym. O potrzebie takiego kształcenia, jakie opisują i proponują Autorki, powszechnie wiadomo, ale jednak brakuje gotowych podpowiedzi i przykładów. Książka jest tak przygotowana, że zapewnia nie tylko wiedzę teoretyczną, ale też sporą porcję praktycznych pomysłów, jak poprowadzić zajęcia matematyczne z uczniami. […] Może być doskonałą inspiracją dla nauczycieli matematyki, a także pracowników wydziałów matematyki innych uczelni.
Z recenzji dr hab. Grażyny Rygał (UJD)
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.