Opracowanie porusza wiele istotnych zagadnień wspomagających funkcjonowanie współczesnego sektora biznesu. Wielowątkowość opracowania sprawia, że może ono stanowić wartościowy przyczynek do pogłębienia takich nurtów rozważań, jak komunikacja werbalne i niewerbalna w biznesie, rola komunikacji zespołowej czy negocjacje jako proces komunikacji.
Z recenzji prof. dr hab. Magdaleny Zioło
Tematyka komunikacji w biznesie jest ważnym zagadnieniem, które stanowi wartościowy obszar badań i analiz. Niniejsza monografia stanowi opracowanie, które wnosi wartość do literatury polskojęzycznej. Z jednej strony porządkuje w naukowym i autorskim ujęciu zagadnienia stanowiące obszar dyskusji naukowej już od dłuższego czasu (jak procesy i narzędzia komunikacji interpersonalnej czy zespołowej), ale jednocześnie podnosi tematy związane z bieżącymi wyzwaniami wynikającymi z nowych technologii czy zmian społecznych (komunikacja z uwzględnieniem różnic wieku).
Z recenzji dra hab. Pawła Głodka, prof. PŁ
Ta pozycja nie zawiera żadnych recenzji.
Zapraszamy do dodania pierwszej.