Opis książki
Podręcznik (…) jest przeznaczony dla doktorantów przygotowujących swe dysertacje na kierunkach humanistycznych. Trafnie stawia sobie za cel zarówno wzbogacenie słownictwa, jak też rozwój sprawności mówienia i czytania, a zatem aspekty kluczowe w komunikacji związanej z tematyką prac doktorskich. Co bardzo istotne, teksty niosą informacje istotne dla poszczególnych etapów pracy badawczej. Bardzo dobry układ, interesująca i wartościowa treść wraz z bogatym ze - stawem zróżnicowanych ćwiczeń, kluczem odpowiedzi i glosariuszem gwarantuje ogromną przydatność językową i merytoryczną dla tej grupy użytkowników.
Z recenzji prof. dr hab. Hanny Komorowskiej-Janowskiej (SWPS)
(…) pozycja autorstwa dr Agnieszki Dzięcioł-Pędich zatytułowana Vocabulary and Speaking Activities for Doctoral Students in the Humanities and Social Sciences wypełnia istotną lukę na rynku materiałów glottodydaktycznych (…). Zaproponowany podręcznik jest szczególnie ważny z uwagi na skierowanie go konkretnie do doktorantów w polskich realiach edukacyjnych, co pozwoliło Autorce na dostosowanie się do norm i oczekiwań bardzo ściśle sprecyzowanego odbiorcy.
Z recenzji dr. hab. Jarosława Krajki, prof. UMCS